OVAN MOLNEN ÄR HIMLEN ALLTID BLÅ

            

Hej kamrater!
Idag började dagen på Brandstationen i Gävle. Trodde det skulle bli långsamt och trökigt eftersom vi skulle vara där i 2 timmar men utbildningen eller vad man ska kalla det var riktigt intressant faktiskt, och Håkan, han som pratade hade ett så bra sätt att prata på så det hela blev roligt men samtidigt så himla bra. Ah lyckat var det iaf!
Vi satt där i två timmar och lyssnade och efter det gick jag och Emmi på stan en sväng.. Var meningen att vi skulle shoppa ngt men det sket sig och det blev inte ett piss, istället åkte vi till en restaurang i valbo och käkade sallad.

Nu är jag hemma och ska strax slå ihop lite tè som jag köpte idag och sedan blir det plugg i fulla muggar. Jag och Emmi har vårt tal tills imorgon och jag är faktiskt nervös, för har inte plugga ngt alls på det, och ett tal är ju till för att tala ut inte titta på datorskärmen som nån idiot. Men den idioten kommer jag vara imon iaf, kommer inte lära in mig min text... Men bara jag får det gjort iaf Haha..
Det var nog allt, har inte tid att skriva nå mer utan ska kö igång nu. Slänger kanske inte ngt inlägg senare eller så hörs vi imoooorgon.


Kommentarer
Postat av: J.b

Hello mate!

2009-05-28 @ 21:43:10
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: addan

hej jag arbetar just nu med en undersökning.



min fråga till dig är...



kommer du följa den nya tv serien Little Couple?



// MVH Addan

2009-06-04 @ 23:21:04
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0