MÅNDAG IGEN.

Skolan gick jäkligt segt idag, missade även bussen som jag skulle med i morse pga att jag sov över.. så blev att ta en lite senare buss, men läraren var ändåså typ 20 min. sen så gjorde inget. Tåg tåget hem 16.20 och sen gick jag hem och började städa nästan fan hela huset kändes det som. Nä men jag var riktigt duktig att diska, städa hela rummet mitt, hängde upp kläder i garderoben, dammsugning mm.. Nu har jag precis kollat klart på Färjan och ska hjälpa lillebror med lite matematik och sen är det Ballar av Stål som gäller, det är även spårlöst på tv nu som jag tänkte kika lite smått på.

Imorgon ny dag och hoppas på bättre väder, nu måste jag kila gott folk. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0