IKVÄLL HÅLLER VI TUMMARNA FÖR EN PLATS I LÖRDAGENS EUROPAFINAL!

Ja som ni ser min fina överskrift, Malena ska ut och skita ner de andra länderna nu i Eurovision Song Contest! Haha, nä men hennes låt kan komma långt tror jag, inte lika typ av låtar som vi alltid har haft med liksom, äntligen kommer vi med ngt nytt! Men hoppas hon trippar vidare nu till finalen på lördag, men idag gäller det att bänka sig ner 21:00 framför tvn och hejja ;)

Skolan sög totalt idag och då menar jag TOTALT, hade ont i huvvet hela dagen och vart trött! Fast cyklingen från idrotten var nog det bästa idag ;D Haha Down down down down.... Klantarslen #1 Well, kom hem tio över 17 ungefär och gick hem på en gång.. Har precis käkat och har slappat framför tvn sen jag kom hem bara och inväntar ESC. Imorgon är det NP i matte och jag har inte pluggat så mkt alls, men om det skulle gå åt helvete imorgon så kan jag känna mig säker på att jag behäller mitt betyg iaf :) För jag suger på matte, så nervositeten kryper sakta fram här nu!

Nu ska jag fixa lite, kanske gå igenom lite plugg även! Så vi hörs.

Kommentarer
Postat av: madelene

Jag har inte fått ett helt Godkänt på proven i hela gymnasiet och inte i nian heller, haha. Men jag pratade med Linda och man kan tydligen inte sänka betyger på NT, skööönt! ;D Annars hade det varit kört för mig, haha

2009-05-13 @ 13:23:14
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0