GODMORGON

Vaknade runt 8 idag, även fast vi har sovmorgon till tjugo över 12 men jag är pigg som fan så har hunnit pluggat lite mer nu också till arbetsmiljö, känns rätt så bra iaf, hoppas jag har pluggat tillräckligt iaf! Hm.. är redan klar faktiskt med ombyte och make up så liite drygt bara att sitta och vänta på klockan som ska ticka till tio över 11 innan jag ska möta upp Emmi, men får väl helt enkelt roa mig här vid datorn.

Idag kommer nog Emmi sova här hos mig, fredag imorgon då ska vi in till skolan och plugga lite. Måste verkligen bli klar med allt nu, har inte mycket rött men skulle vara ännu skönare och inte ha ngt alls där ju. Well well, nu ska jag dra igång the musica och slappa runt, jag skriver mer i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0