ESC

Provet idag gick bra, mer än förväntat bra, vad jag tror iaf haha! Efter provet fick vi åka hem och jag å Emmi ställde oss vid busshållplatsen för att vänta in min buss. När den kom steg jag på och Emmi gick till stan för att träna sedan. När ja kom hem gjorde jag en sallad åt mig, gud vad jag gör sallader nu för tiden, både idag igår och i förrgår, nyttig! Men iaf, sen tog jag en tupplur i ngn timme och nu sitter jag här, och gör ingenting..
Idag är det andra semifinalen i ESC, och min favorit Alexander Rybak från Norge ska in och sopa banan med de andra länderna, tkr jag :) Den låten går ju på radio stup i kvarten "fairytale" och jag älskar den bara, så är det! Får se om jag tittar på esc ngt, eller joo vafan det är klart ja ska hejja :D

Men gott folk, ska väl inte göra så mkt nu, dra igång lite hög musik medan man är hemma själv och ja, slappa runt i huset bara, ni får ha det göttans!


Kommentarer
Postat av: J.b

Men gud jag äter också jätte mycket sallad nu för tiden :o

Åt kycklingsallad hela förra helgen, och lika igår också :o haha

2009-05-15 @ 12:15:21
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0