EN BRA DAG

Sitter här och kollar på DH medan jag käkar min absolut godaste kladdkaka som jag bakat, asså ni vet sådär perfekt kladdig som den ska vara, å himmel så god den är :) Skolan gick rätt fort idag faktiskt, efter skolan gick jag och Emmi runt på stan lite och hon fick med sig ett par finfina skor med sig hem. Vi sprang sedan till bussen som höll på att åka ifrån oss, oj vad jag garvade haha, Emmi sprang som en dåre efter bussen där som stannade... hah..
Gjorde inte så mkt när jag kom hem, sov i ngn timme, duschade och ja käkade wok.
Snart är DH slut, och då blir det Christine eller ngt liknande och sedan Satc såklart...

Man är ju ledig imorgon så det spelar ingen roll hur länge jag blir uppe idag, nöjd som fanimej :) Aja slutet nått allting gott får vi säga nu så. ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0