CHRISTIAN "KICKEN" LUNDQVIST

           
Ja, Emelie har somvanligt vart här i helgen och i lördags åkte vi in till valbo för att vi skulle hitta kläder till skolavslutningen, men hittade vi några? nej.. Så inte så lyckat som vi trodde det skulle bli. Men en sak var lyckad, The Poodles var där och sjöng sin låt, Night of passion, fast i balladversion, verkligen skitbra. Fick kort på hela gänget och precis innan kicken gick fick vi kort på honom med. :)
Kom hem senare mot kvällen och drog igång Robinson som slutade med att Ellenor vann, hade hoppats på Anna eller Jarmo då, men Jarmo kom till finalen iaf och trodde han skulle ta hem det, men nej då. Haha, lite tråkigt att det är slut nu bara, vafan ska man kolla på nurå!?

Aja idag har vi gått runt på stan och handla lite till mors-dag, ni har väl inte glömt de? Sen åkte Emelie hem och jag cyklade ner till Boänge en sväng. Kom hem, gjorde lite pannkaka, och sen gick jag och mami till konsum en sväng och handla. Efter det spelade jag lite fotboll med Adam i det härliga vädret!
Nu är det sista skolveckan, och OM jag är glad, fast känner mig lite stressad, för att hinna klart med allt, men det SKA bara bli klart. Asskön vecka kommer det bli och sommarlov på fredag, kan det bli bättre? 

          
          
          

Kommentarer
Postat av: J.b

hahahahah, ja vad ska man kolla på nurå? det var ju hela livet med robinson ;)

2009-06-01 @ 13:09:04
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: madelene

Haha småbarnen bakom er på första bilden ser skaplig avensjuka ut ;)

2009-06-02 @ 17:08:26
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0