22-23-24/5

FREDAG
Ja vad gjorde vi då? Vi var uppe rätt tidigt och började städa Helenas lägenhet med storm. Riktigt fint blev det och runt 15 eller ngt kom Emmis mamma för att hämta oss och skjussade oss hem till mig i Sandviken. Vi slappade en hel del först innan vi tog oss till Willys för att handla en massa skit. På kvällen blev det Talang och vi gjorde egen glass som inte blev så himla bra som vi trodde att det skulle bli. Skulle tagit ut dom tidigare helt enkelt haha..
Men kvällen var skön som vanligt när man tar det lugnt så, perfekt!

LÖRDAG
Hm.. tänk att jag hittills kommit ihåg vad vi gjort haha, men ja på lördagen.. öm jag TROR att vi inte gjorde ett piss nästan haha, vi säger iaf att vi inte gjorde det så det blir lättare för mig. Men på kvällen blev det väldigt lugnt igen, Robinson, synd att blomman åkte bara.. och efter det blev det Berg flyttar in. Vi hade även hyrt film på dagen som vi inte sett än, Bröllopsduellen. Riktigt kul film enligt oss! öm kvällen fortsatte med promme på natten och filmer.

SÖNDAG
Ja efter alla dessa dagar som jag och Emmi vart, så skulle vi skiljas åt haha.. tragiskt det lät, typ som om vi aldrig skulle ses mer. Å det finns ju knappt i tanke. Men men, Emmi åkte hem på eftermiddagen ngn gång, jag slappade runt och duschade och fräschade till mig eftersom det skulle bli ny skolvecka. Söndagsparty blev det på kvällen och efter det somnade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0