18-19-20-21/5

MÅNDAG
Skoldags igen och kommer ihåg att jag och Emmi hade suttit uppe rätt sent så skapligt död var man när man skulle upp, men man kom upp iaf! Skolan gick rätt fort, det va då vi inte hade ngn No heller så skön skoldag. På kvällen kollade jag och Emmi på Ballar av Stål och käkade jordgubbar. Efter det blev det film.

TISDAG
Rätt seg dag i skolan, fast engelskan var inställd så vi slapp det iaf, riktigt skönt det med. Åkte in till Sandviken en sväng vad jag minns för att hämta lite saker. På kvällen blev det mys och film.

ONSDAG
LEDIG DAG för vissa. Egentligen skulle jag och Emmi in till skolan och göra ett tal på en kvart typ, men vi fick flytta det så vi slapp åka in i onödan till skolan. Sicken tur.. Istället blev det lugn dag, och en till tripp in till Sandviken för att hämta filmkameran angående en arbetsuppgift till skolan. på kvällen blev det Fråga Olle och PB.

TORSDAG
LEDIG DAG igen för allihopa. Riktigt skönt med långhelg va det då! Jag och Emmi tog oss till Järnvägsmuseet för att ta en tripp runt där bara för skojs skull. Men det är ju ändåså gratis för oss under 19 så det var bara att trappa in. Har vart där tusentals gånger när man var mindre så det var rätt kul att komma dit igen, fördriva tiden en ledig dag på ungefär. På kvällen blev det donken om jag minns rätt. Kan säga att jag och Emmi var rätt onyttiga den veckan. Gjorde kanske hemmakäk 1 gång och resten köpte vi hem mat. ojoj.. 
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0