16-17/5

LÖRDAG
Då var jag och Emmi hemma hos mig och kollade på Robinson och Berg flyttar in. Vi hade även inhandlat en hel del onyttigheter och satt nästan bänkad framför tvn hela tiden.

SÖNDAG
Vi hade bestämt oss för att åka in till Helenas lägenhet inne i Gävle och bo där i ett par dagar eftersom hon var utomlands. Under dagen var det ju strålande väder om jag minns rätt och vi hade inte så mkt för oss utan tog med kakor ut till min lekpark här brevid, satt oss på ngn klättersak och hade allmänt trevligt. Adam och mami kom sen hem och han blev trissad att vi var där ute så det blev en hel del roande när han kom. Lekte med han i rutschbanan, gungade och lekte jaga. Shit det var underhållande kan jag säga, rätt länge sen man sprang runt och lekte som man gjorde då haha..

Mot eftermiddagen/kvällen åkte vi in till Gävle. Kollade på Söndagsparty och hade det gött.
         
         
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0