090525

Ja igår då, gud vad mkt jag skrivit nu, riktigt duktig. Måndag igen och skolan började. Fick sluta tidigare efter vi haft våra fina debatter mot varandra på naturkunskapen. Åkte hem och slumra lite i ngn timme, sedan satt jag mig ute i solen tills den försvann och då gick jag in och försökte få lite plugg gjort. Om man känner mig rätt så blev det inte så mkt plugg gjort men jag är på god väg :)
Ballar av stål hade ju slutat så det var ju inte världens bästa, men istället kikade jag på Solsting och Snesprång med kungen själv jojje. Haha jag älskar verkligen deras teatrar. Shit vad jag garvar :) Men så det slutade runt 22 och då kollade jag lite smått på tv och satt med datorn och surfa runt som vanligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0