WHAT A DAY?

Ojoj, att man är uppe nu, gick upp halv 6 idag istället så jag ska hinna bli klar till kvart över 7 då jag ska möta Emmi, kommer alltid försent när vi ska träffas så nu banne mig ska jag komma i tid! Fyfan för skolan idag, känns som om det kommer bli en lååång dag, men vi har skridskor på idrotten som kanske kan piggna till en lite förhoppningsvis iaf, slutar även runt 16 idag med.

Kommer inte gö ett piss idag, åka hem, typ sova i 13 timmar och sen upp och käka kvällsmat sen lägga mig igen, exakt sånt humor har jag idag, men måste gå igenom lite No senare ifs. Aja allt visar sig sen, nu väntar jag på Voice och ska fundera på vad man ska ha på sig även... Tjing /sb
                     

Kommentarer
Postat av: madelene

Riktigt jobbigt när man vaknar tidigt och måste vänta på the voice, man är ju van att bara vakna och slå på det ;D

2009-03-11 @ 16:45:23
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0