SEE YOU AGAIN!

Ja det blev så att vi fick sluta tidigare idag, jag och Emmi tog oss en tripp på stan medan vi väntade på att Emmi skulle gymma, men vips så skulle dom såklart inte det eftersom Amanda skulle jobba längre idag.. men men så det blev längre tid för mig och Emmi på stan. Jag fick med mig en grön blus typ, hem från Vero Moda och Emmi fick med sig ett linne hem från Cubus. Blev så irriterad för ja vill ha en byxdress på Cubus men inte för att ja inte hade pengar men kändes onödigt att lägga ut en massa när jag nyss shoppat en hel del.. så ska vänta tills ännu mer pengar ramlar in så får jag hoppas att den finns kvar, för den satt perfekt :)

Vi tog en tripp in på donken för att käka innan vi tog bussen hem. Har inte gjort nå speciellt nu, ska egentligen plugga men sista dagen i skolan imon så kommer nog vara uppe lite längre än vanligt så har tid på mig iaf, annars dunkas musik i hörlurarna och jag ska göra varm obo'y höhö! /sb
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0