ONSDAG

Först vill jag säga GRATTIS till min farmor som fyller år idag! :)

Skolan var helt okej, eller ja på slutet på småföretagande kände man lite väl hur sömnvibbarna kom och gick då och då, vår BM pratade om APU (Prao enligt mig) nästan hela lektionen och det var ju inte det roligaste kan man ju säga, nu måste man börja tänka på det också, skriva CV, hitta plats, trivas blabla ja mycket som ingår där. Vi har iaf en rätt lång tid på oss så ska inte börja sista dagen iaf..

Aja efter skolan tog jag & Emmi en fika på Coffee House blev somvanligt kladdkaka och varm choklad, kan säga att det var gudomligt gott men jag kan inte käka för mkt av kladdkaka hela tin för då mår jag illa typ, och det va just de jag gjorde, likaså Emmi haha uschusch men gott va det :) Efter det drog vi åt olika håll. Nu är jag hemma och det skulle bli en pluggdag för mig men kan säga att ja inte gjort ett piss, har tappat lusten med allt pluggande kan man säga, har hur mkt som helst men ja bara somnar när ja kommer hem från skolan och sen orkar ja inte med ngt haha..

Nä men ska kika på det efter middagen, ska även färga i min blonda hårfärg tror ja, för att ljusa ner det lite, jag pallar absolut inte med den här äckliga svarta hårfärgen på mig, den är bara för mkt, kan inte ha svart! och i och med det så var det ju för att jag skulle få bort det röda, men försvann det röda? Nej........
Aja fan vad jag skriver, nu står mat på listan, efter det förmodligen färgning och sedan plugg slash Tv Tjing /sb
                  

Kommentarer
Postat av: maddeM

det är onsdag idag men annars så :D haha

2009-03-04 @ 22:07:58
Postat av: maddeM

det är onsdag idag men annars så :D haha

2009-03-04 @ 22:09:04
Postat av: Sofie

HAhahahahahaha xD

2009-03-05 @ 08:31:45
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0