THE HILLS

                       

Som jag sa, "febern brukar gå över fort för mig" och kan säga att det gjorde den, halsen mår lite halvkrassligt än men det skiter jag i, är man förkyld året om så gör det ingen stor skillnad, nä men som sagt febern har krypit ur mig och som det verkar nu tänker jag gå till skolan imon, har redan märkt att jag ligger efter med lite arbeten så lika bra att vara där!

Ja, har inte gjort så mkt nu under dagen, mest kollat på film om man säger så, nu sitter jag iaf och har The Hills maraton eftersom jag missat så mkt därifrån, det är ju ändåså ett av mina bästa program som jag följer så skiter inte i det bara :) Aja det finns inte mkt mer ja ska säga nu så ha en fortsatt bra kväll! /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0