TELL THE TRUTH

Sitter här hemma nu efter en rätt snabb skoldag. Provet gick vad jag tror rätt så bra iaf, man kan alltid hoppas på ett VG nu som jag sa igår :) Kollar runt på Sanningens Ögonblick och Wipeout medan jag käkar chips. Har även fått nya Halens hemskickad så nu blir det att checka vad som kommit in nu till våren. Mami tjatar även på mig att jag ska kolla och fundera på hur jag ska ha mitt rum med tapeter och möbler och ni vet... ska börja fundera på det nu snart så det händer grejer i rummet mitt om ngn vecka eller två :)

Well well som man säger.. nu ska jag lyssna på musik, ta det lugnt ett tag, vara barnvakt om en stund och sedan är det Sofie som sätter sig ner med otroligt mkt plugg, Yummie! /sb

   Bjussar på inte direkt så fina bilder på mig och Emmi, men ja det får gå...
               
                
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0