OCH SÅ VAR DET MER PLUGG...

                        
                                 Omgjord Emmi & Soe, på länsmuseet.

Sitter och råpluggar, eller nja kollar mest runt på kläder och sånt som egentligen inte alls hör till vad jag ska sitta och plugga på, småföretagande.. nämligen prov imorgon och duktig somvanligt börjar man med allt sista sekund haha.. Nä men känns som att även om man inte råpluggar sönder sig så kan man en del om det ändå även fast man inte tänker på det, typ inre kunskap eller ngt, så ett G banne mig ska jag ha, sen VG då jävlar blire fest haha nä men VG fick jag på mitt förra småföretagande prov så ska ha det nu med!

Skolan gick fort idag och sedan gick jag och Emmi på stan innan vi kilade till museet där alla samlades, men jag och Emmi kom lika snabbt ut därifrån som vi kom in ungefär, smet iväg där vi, trist som botten var det.. Då blev det donken och sen hemfärd. Plugg som sagt nu och coca cola, det kan inte bli bättre? Tss ironi typ.. Aja måste plugga nu Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0