NÄTHANDEL

Som sagt Emmi sov hos mig igår, inget speciellt gjorde vi satt en hel del framför min dator och trixa lite med bloggen min och liknande. Kom upp runt 6 idag då vi klädde på oss och sedan käkade vi en del från våran B&J till frukost sen gårdagen, efter det bytte vi om, sminket på och tog vår energidryck och drog mot bussen! Justifan, de ryktas och även står om att det ska bli åldersgräns på alla energidrycker :O What? Eftersom man själv är så beroende av det så blir man garanterat rätt irriterad och för andra... ja ni har ju tur då. Haha aja men det är ju skandal!

Idag slutar vi runt 15 och då ska jag och Emmi ta en tripp på stan innan hon ska gymma och jag ska dra mig hem.. Idag är en dryg dag, innebär plugga plugga plugga! Säger inte mkt mer, ska angagera mig i näthandel. /sb

                   Lite bilder från här & var...
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0