MELODIFESTIVALEN I SANDVIKEN?

Godmorgon!
Blev inte som jag hade tänkt det igår, skulle kolla på tv och plugga samtidigt men lyckades såklart somna runt halv 8 och sedan vaknade jag vid halv 1 igen, kändes inte sådär perfekt eller! Så gick upp och tog av mig sminket och skit, annars får jag ju typ ångest om jag inte tar bort det haha.. Aja sen la jag mig igen och sov vidare..
Idag äre iaf kort dag i skolan, jävligt skönt efter de här dagarna som gått och imon är det äntligen torsdag! Ska möta Emmi om en stund för att sedan ta bussen in.

Justja, såg även igår att Göransson Arena här vid Jernvallen snart är klar och ska invigas med nån stor Cup och liknande och att även troligtvis en av deltävlingarna i melodifestivalen ska hållas just här år 2010, kan ju tänka er vem som kommer sitta bänkad i den Arenan då? Jo... Sofie Bergqvist :)

Haha, nu ska jag gö mig klar Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0