MÅNDAG

Ja då var man hemma efter en rätt seg dag i skolan, vårat schema suger rent sagt.. Tex på torsdagar då vi brukar gå till 1-2 nä nu ska vi gå till 4, det innebär panik för oss copare nästan.. Tragiskt vafan höhö!
Aja första lektionen slapp vi kan man säga iaf, då vi ska börja med bild men eftersom inte läraren hade planerat in ngt idag så fick vi ledigt, ledigt i 4 timmar innan nästa lektion började. Jag Emmi och Amanda tog oss till Wayne's Coffee för en fika, asmysigt som alltid :) Efter det tog vi oss en tripp på stan och jag fick med mig hem en enkel kort tröja från Gina Tricot.

Därefter mötte vi upp Jenna & Evve för en lunch på Donken :)
Men som sagt dagen var rätt seg men nu är jag äntligen hemma och ska börja tänka på alla läxor man har, eller en del iaf.. usch, se om jag tar en promme senare kanske men det är om orken finns kvar det. Nu är det läxa och RixFm som gäller :) /sb

                
              
                                                            Amanda & Emmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0