MÅNDAG 9 MARS

Idag blev det inge bild precis som förra måndagen, idag var hon sjuk så vi hade 4 timmar att göra ingenting på haha... Jag å Emmi åkte till Valbo för att ta en 10 kroners frukost. Därefter åkte vi tillbaka till Gävle och tog en runda på stan innan vi gick in på Nian för en lunch. Efter det gick vi tillbaka till skolan för att ha svenska och matte.
Vi slutade 16 och jag tog tåget hem, somnade en stund när jag väl var hemma, men det är inte så himla ovanligt, när jag vaknade upp hade mami min gjort vår kycklingwok till kvällsmat.

Just nu gör jag inte så mkt, dricker en energidryck och tittar på Tv, ska även försöka trixa till till en ny header till bloggen min eftersom Emmi hjälpte mig med hur man skulle göra och skit idag :) men känner att jag kommer sakna min Zac däruppe nu när man är så van vid den, kanske får hänga med till nästa header också haha!, Well ska även kolla på The Hills innan jag lägger mig, ett måste. Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0