MÄN SOM HATAR KVINNOR

Helgen är över och jag kan berätta lite vad jag gjort...

FREDAG
Lugnt hela dagen, och på kvällen kom Emmi hit och vi tittade på Let's Dance, sjöng en hel del och en massa filmtittande.

LÖRDAG
Umgicks med Emmi hela dagen och kvällen där med, skulle gå på Män som Hatar kvinnor men när vi väl kom dit var det fullsmockat och vi hade inte förbokat såklart, men bestämde oss för att gå på söndagen istället. Vi gick hem och kollade på Melodifestivalen, och vi fortsatte även sjungningen och kan säga att vi mer än lyckades denna gång med musiken och vi även den kvällen kollade på filmer.

SÖNDAG
Idag vaknade vi runt 1 och gjorde inte så himla mkt tills det var dags att gå på bio, Män Som Hatar Kvinnor, kan säga att det var nog en av Sveriges bäst gjorda film, jag älskade den! Skådespelarna, det otäcka i den och att den var så himla bra gjord. En riktigt bra film Se den!, har aldrig rysit och vart så inne i en svensk film förr, gudomligt bra! Efter bion drog Emmi hem till sig och jag hem till mig, har passat Adam en stund nu eftersom morbror och Mami har vart ute på promme.. Har även kikat på Gossip Girl, nu inväntar jag Beck och till det blir det allt mitt godis som är kvar och cola, imon blir det inge mer godis och onyttigheter för Sofie på ett bra tag! Tack för mig! /sb
                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0