IPRED?

Kan ju inleda inlägget med att som de flesta nog vet kommer IPRED lagen slå igenom imorgon.. Känns inte kul men å andra sidan så tror jag det kommer vara minst lika många som laddar ner sitt. Det är ju typ att om man laddar ner så ska polisen på ngt sett kunna hitta den som laddar ner och sedan får nedladdaren betala en viss summa, men ja menar hallå, fattar inte ens att dem orkar bry sig när vi är ca 9 miljoner invånare i Sverige och då kan man ju bara tänka på hur många invånare det finns runt hela världen och hur ska dom lyckas få tag i alla.. Att dem orkar...

Aja skolan gick rätt fort ändå och efter gick Jag Emmi Sara Emma och Amanda till Coffee och tog oss fika eller det var jag och Emmi som fika då. Runt 2 åkte jag hem och de skulle sedan träna. Har inte pluggat ett piss som jag säger att jag ska göra men det beror på att jag är så trött efter skolan och så fort man kommer hem somnar jag typ.. så nu har jag sovit till kvällen här och innebär att jag måste börja plugga nu :/ Jag har ASmycket som måste göras och är inte på långa vägar klar.. Men har inte mycket mer att tillägga, vi hörs :) /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0