IN THE MOONLIGHT SHADOW

Hola Amigos!
Är hemma nu ifrån Boänge steg upp kl 6 då jag somnade halv 5 ungefär, icke bra icke bra haha, men skulle följa med mami när hon åkte till jobbet så jag kom hem någongång, nu har jag såklart sovit ut iaf, har hunnit med att städa lite också, nu håller jag på med att leta som en galning efter min biobiljett eftersom jag och Emmi ska gå på Män Som Hatar Kvinnor antingen idag eller imon, så orkar verkligen betala den eftersom den är ny så går den nog på en hundring och kan lika gärna använda biljetten, aja letning fortsätter, har även fått tillbaka den jävla halsonten och huvudverk så hade tänkt och fira Angelica idag med Maskerad och Party men kommer nog lära skippa den så jag inte blir sjukare tyvärr, vela så himla gärna gå på den :/ Aja det kommer väl fler maskerader, ser positivt på det ;)

Groove Coverage går på min dator nu dessutom, längesen jag lyssnade på dom, det var en av mina favorit grupper förut faktiskt, dom har rätt härliga låtar btw! Aja nog om snack /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0