HELGEN

Orkar inte gå in på detaljer nu men kan säga att jag haft en superduper bra helg med Emmi här hemma. Let's Dance och Robinson var inblandat där med :) Sjungning och festligheter för oss själva, ja rätt soft var det! Nästa helg blir det till att bestämma och fundera ut resa för mig och Emmi, blir utomlands för mig och Emmi troligtvis i början av juli i två veckor, suveränt!

Skolan gick bra idag men var rätt långsam, imon har vi matte-prov, jippie Yeyy, muntligt Fyfan säger jag bara! Hatar det verkligen!, och på onsdag har vi småföretagande prov, shit asså jag orkar inte! Så jag blir sittandes framför mattepappren och uppgifter på datorn hela kvällen och även en del av natten om jag inte får in allt i huvve.. Suck! Ja inte mkt mer att säga, 1 2 3 Nu kör vi.. /sb
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0