HELGEN SOM GÅTT..

Somvanligt brukar ja inte skriva blogg i helgerna så det får bli på söndagarna.. Here we go :)

FREDAG
Jag och Emmi åkte tidigt in till Gävle för att gå in på fängelsemuseet, riktigt intressant kan jag säga att det var eftersom man själv är lite intresserad av sånt och även att det väl lite läppigt inne i de båda stora husen, och att man vart inne i de cellerna där fångare satt inne för flera flera år sedan :) Men kul var det, även lite fika hann vi med efter. Gick lite på stan därefter och sedan drog Emmi till gymmet medan jag åkte hem.
Skulle egentligen fira Erika nu i helgen med fest men det kom lite problemo upp så hann inte med det kan man säga, även att Emmi kom till mig under kvällen dög utmärkt! Sjukt kul hade vi med Let's Dance och Musik!

LÖRDAG
Gick upp rätt så tidigt och tog en promenad runt om på lite olika ställen, stannade även till på torget för en pizza. på kvällen blev det melodifestivalen, och det är väl inte bara jag som tkr att det var nog den konstigaste och pirrigaste röstningen Ever! Men Malena var söt av sig tkr jag så och låten okej, inte världens bästa men ÄNTLIGEN att vi kommer ställa upp med ngt annat än våra vanliga samsamma låtar! Även synd om Måns som var så duktig och åkte ner en hel del, men jäävligt glad över att EMD kom trea, hur kungliga är inte snyggingarna!? :) Resten av kvällen blev Sjungning/Musik/Tv.

SÖNDAG
Vi gick upp rätt så tidigt för att sedan kunna åka in till valbo för shopping, mina vänner egentligen skulle jag och Emmi bli blond idag men vi uteslöt oss för att bli det på påsklovet istället :) Äntligen kommer man få tillbaka sin naturliga färg :D! Aja jag fick med mig en hel del som typ, Mascara, Puder, Rött Nagellack, Röda Solglasögon, Beige Kofta, Svart Kjol och Svarta Converse. Och haha även när vi satt och käkade inne på Kitchen där så beställde vi två Bologna men när det väl va klart hade de gjort fel pizza åt oss, dom hade gjort en med räkor istället, men han som jobbade där sa åt oss att käka upp dom också haha, sedan kom han med en pizzakartong som om vi skulle ta hem resten som vi inte käkade upp (det gjorde vi inte), sen kom ju våran Bologna och lite kul måste det sett ut eftersom vi satt där två personer med 4 pizzor haha.. Glufs? Aja riktigt härlig dag och nu är jag hemma och väntar på Beck, ska göra lite småläxor klart här nu och sedan ska jag sätta mig ner med Mami min och beställa in lite nya skor/kläder från Ellos. Tjing /sb

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0