DÅ VAR DET HELG IGEN...

                 
Fick sluta tidigare idag från Arbetsmiljö, den nya kursen vi börjat med, tack för det iaf, så jag och Emmi bestämde oss för att ännu en gång och fika lika som gårdagen. Den här gången gick vi till Gallerian och satt oss där nere, eller blev väl mest mat om man säger så, jag tog pannkaka med sylt & grädde *fniss* och Emmi tog någon kycklingsmörgås typ, såg gott ut :) Efter det gick vi en runda inne i gallerian och sedan drog jag mig hemåt.

Sitter nu i boänge här nere hos Kent, har inte vart här på år och dar och kände att det var dags för en tripp hit också haha, han hade visst rustat om i trappen, hallen och på toan, assnyggt blev det, öppet och fräscht! Ikväll händer inte mkt, måste börja arbeta med det jag har kvar av lite uppgifter nu så jag slipper åka in i morgon, men det ska jag väl hinna :) Köpte även in massa onyttigheter på vägen hit, donken käk, energydrycker, coca cola, 3 chipspåsar och två godispåsar, haha en sån mami man har! Aja tänkte inte säga mkt mer, skriver senare Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0