ARBETET TAR KÅL PÅ EN

Helgen blev lyckad, rätt mysigt med filmer Tv och såklart en massa onyttigheter! Ni såg väl på Let's Dance och ja vem fan i helvete vann då? :D Överlyckliga som jag och Emmi var i soffan, storbölade och skrek för vårt par vann, det är sjukt vad bra det var.. Magnus Samuelsson och Annika Sjöö vann Let's Dance 2009. Robinson var minst sagt lika bra det med, Mika är kvar så då är jag nöjd och Bea 'drygo' åkte ut så tack!

Ikväll kommer det inte hända mkt utan måste angagera mig i mina studier som väntar på att bli klara snart... Som min överskrifit säger jag det med stora bokstäver, jag menar hallå, det tar verkligen KÅL på en. Men ska inte deppa för det är lov nästa vecka och då blir det att vila ut från plugget iaf!

Ja, inget mer jag behöver ta upp nu vad jag vet.. Så dags att börja med, kanske lite engelska eller näthandel hm. Jag har en del att välja på iaf haha. Vi hörs! /sb

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0