VI GLIDER RUNT I SOMMARTIDER

Har hunnit med att gått idag, på en timme gick jag till Boänge och hem igen. Så den rundan kommer det bli varje dag nu! Stråålande.. När jag kom in så gjorde jag lite käk och satt mig ner med Adam och kollade på Ice Age, haha fyfan vilken humor man kan ha, har sett den miljoners gånger men alltid lika kul! Nu ska jag roa mig ännu mer med lillebror här, han är alltid så trissad varje dag här att gå ut och spela lite fotboll, så ja.. en slapp måndag så varför inte?
Får se vad som händer när jag kommer in igen då... Justja ikväll tänkte jag OM jag hinner och har lust ändra min header lite till lite mer somrig, som ni ser har jag blommat till bakgrunden en aning iaf haha, wow.. Men blir mera senare. Tjing så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0