TJEJKVÄLL OCH GRILLNING

           
Hallå där i finvädret! Har vart ute och gått i typ 2 timmar i morse och sen solat rubbet, så nu är man röd i fejset också, haha, och fått en hel del färg på kroppen med, är det inte underbart så säg? Ikväll ska jag och några tjejer från klassen umgås och grilla hemma hos Jenna i Årsunda, kommer ta med kamera och knäppa så mkt kort som det bara går :) som jag kommer visa sen.,  mys och grllning med massa skratt, det är sommar det! Har fixat lite nu och ska ta ut nå kläder som jag ska bära ikväll.. Måste ta med mig lite myskläder också utifall det blir kallt på kvällen då..

Halv 5 kommer Emelie och då ska vi dra till affären och handla det vi ska grilla, och lite dricka. Så, ja nu vet ni vart jag kommer hålla till ikväll. Tjing Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0