STOCKHOLM I MITT HJÄRTA

Dagen har inte vart speciell, solat lite grann och tittat på en mängd filmer. Allsång har jag Adam och mami kikat på också. Nu håller jag på och dör av trötthet, har vart ute en sväng med Adam och hunden, skrattat och sprungit haha, så duschen, here I come! Imorgon kommer jag och E. åka på en cykeltripp runt storsjön som vi brukar göra varje år. Denna sommar hoppas vi på ännu fler gånger, man får så fruktansvärt mkt färg och träning så allt i ett kan man faktiskt säga, och med en bra vän med sig så blir det hela riktigt kul! Vatten och sallad ska vi ha med oss, och det kommer säkert bli ett badstopp också eftersom värmer nog kommer koka.

Så, nu vet ni hur min dag sett ut idag och hur den kommer se ut imorgon, så Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0