SATC

Dagen har vart skaplig även fast det inte funnits så mkt att göra. Imorgon hoppas jag på att det dyker upp ngt roligare :) Dagen kommer iaf börja med promenad och sedan visar det sig. Nu håller jag på att göra nuggets till mig själv, haha? Ja faktiskt, jag är vrålhungrig, har inte käkat så enormt bra idag känner jag, men så blir det på lov, speciellt sommarlovet då äter man lite hur man vill och när man vill ungefär.. Ska även titta på Sex and the city filmen till det.. Det här är troligtvis det sista jag skriver för dagen så, ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Spana gärna in vad vi har för oss på Borås bästa blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-06-09 @ 14:02:49
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0