OM JAG NÅGON GÅNG SER EN LEENDE JOGGARE, SKA JAG ÖVERVÄGA SAKEN..

Har vart ute rätt mycket idag, känns väldigt bra gjort efter att jag suttit inne de flesta av dagarna den här veckan. Men idag har jag vart ute och gått i 2 timmar i solen, cyklat en del och ja, käkat en riktigt god sallad som jag själv gjorde. Ikväll då? jo inga planer har jag i alla fall, de har jag inte haft de senaste dagarna den här veckan, så den här veckan har blivit som den blivit kan man väl säga.. På fredag är det midsommar också, har faktiskt inga planer, kanske det blir att tälta? fyller även är den 26 nu så, lika där har jag inga planer, om det blir en familjedag eller kompisdag haha, det får jag avgöra sen, med humör och ork rättare sagt, bra kommer det bli i alla fall.

Nu mina vänner ska jag ta ett glas vatten, och läsa VeckoRevyn. ha det bra!


 Mami, Jag och Brorsan i Sthlm förra sommarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0