..OCH FESTERNA PÅ MALLIS!

Sitter och lyssnar på Glider i sommartider - Sneakerz just nu och taggar sommaren här. Nu hela veckan ska det tydligen bli sjukt varmt, hur underbart som helst! Nu tänkte jag göra lite fruktsallad som jag ska ha till glass sen. Ska även dra igång The Notebook, som det va rätt länge sedan jag såg nu, och den filmen är ju en av världens finaste filmer!

Imorgon ska vi, några tjejer från klassen in till Årsunda en sväng på kvällen för grillning hos Jenna. Jag hoppas på super bra kväll som jag även vet att det kommer bli, och solsken! Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: maddeM

SOV KVAR HOS JEANETTE DÅ! :):) de ska jag o anni göra ;) <3

2009-06-22 @ 00:43:56
URL: http://madeleneemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0