NIGHT

Hejsan! Kom nyss in och har vart ute och gått med mami, bror och hunden. Rusade även in på Hemmakväll en snabbis så jag fick hyra lite film till kvällen. Det blev Rallybrudar och The Woman (som sex and the city) så nu har jag lite kul för mig iaf, två komedier. Det är ju helt utmärkt. 21:55 börjar en ny säsong av So you Think You Can Dance, som jag tror jag ska följa lite bättre den här gången, förra gången blev det lite hipp som happ, så jag hängde inte med riktigt, men ska försöka nu, älskar dans så vad är inte bättre än att kolla på ett sånt program?

Ja, det här blir nog sista inlägget för ikväll, kanske dyker upp ngt inatt om jag orkar. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0