LÖRDAG & SÖNDAG

Lördag
Efter fredagens gång va jag sugen på en lugn dag och åkte ner till Boänge och sov där. Tittade på tv med Kent och mami, käkade godis och drack cola. Nästa helg tänkte jag åka ner dit igen för nu har dom äntligen skaffat färg till min cykel som jag ska spraya om så jag slipper min rostiga färg. Nu kommer den bli sommarfräsch, mellanblå och ljusblå randig, hoh. även en korg ska vi inskaffa till cykeln.. Haha ni ska få se resultat nästa helg!

Söndag
Idag vaknade jag runt 12 och gick upp för att sedan cykla hem med mami. Har storstädat rummet så nu är det rent och fint. Jag och mami gick också och köpte kebab m bröd till alla oss här hemma. Nu är det söndagsparty och det känns som om jag ska till skolan imorgon. HAHA NOT att jag ska, för vi har SOMMARLOV! Men har egentligen inga planer nu tills nästa vecka, så blir att ta dagarna som de kommer.

Justja, Bettan och jag snacka om att vi i klassen skulle ta oss till Boulognen i veckan, kanske onsdag eller torsdag? och spela kubb, fotboll blabla, dricka lite smått och bara ha det allmänt mysigt :) Så Cop1a låter inte det som en trevlig sak? :D Ja mena vi måste ju börja umgås mer i vår klass, så hoppas ni andra också är på och hoppas ni vill så kan vi snacka mer om det nu imon och tisdag eller ngt :) 


Kommentarer
Postat av: maddeM

JAG ÄR PÅ! :D men på onsdag förmiddag/mitt på dagen ska jag kolla på mina småsyskons skolavslutning o några kompisars. så isåfall på eftermiddagen/kväll om jag ska kunna den dagen :)

2009-06-07 @ 22:49:05
URL: http://madeleneemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0