IT'S RAINING

Godmorgon! sitter här med tè brevid mig och ska alldeles snart börja sminka mig lite grann. Blir att ta med paraplyet till rc då jag ska möta upp Emelie, även fast jag bara bor några meter bort så ser jag klart och tydligt att innan jag ens kommer komma till hälften av vägen så kommer jag bara dygnsur, och inte så lockande det inte..
Idag efter skolan tänkte jag kolla på en liten kofta av ngt slag till avslutningen, men den tanken slog fort bort när jag såg vädret i morse, och pluggandet kommer gå före det också, så får helt enkelt vänta till dagen före, torsdag med det.
Oj, nu måste jag kila, vi hörs ikväll.

Kommentarer
Postat av: J.b

sv; tack sofie :). Tror jag kan kämpa mig till skolan på torsdag :P

2009-06-02 @ 13:31:01
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0