INTE ETT DUGG TRÖTT..

Senaste

1. Kompis du träffade: Emelie
2. Personen du pratatade med: Bror
3. Du fick SMS av: Halebop...
4. Du kramade: Katten


Idag

5. Kläder: Jeans, Linne, Väst.
6. Bättre än igår: Öhm, ah


Imorgon

7. Är det: FREDAG
8. Planer: Knarka.. nä jag skojja jag ska vara slappis här hemma med Emelie!
9. Något tråkigt som händer imorgon: Vädret lär ju inte precis bli bättre..


Favorit

10. Nummer: 7
11. Färg: Svart, Blå
12. Årstid: Summer!
13. Saknar du någon? Ja
14. Humör för tillfället? Fan jag är pigg och glá!, frågan är när jag ska lägga mig :o


Frågor och svar

15. Det första du gjorde I morse? Öppnade ögonen..
16. Vad åt du sist? Bulle
17. Vad irreterar du dig på? Vädret
18. Tror du på distansförållanden? Nja, okej det kanske går för vissa, men oftast så håller det inte i längden.
19. Vem tänker du på just nu? Inte vem, Vad? Jag tänker på min säng.. tss
20. Tror du att personen tänker på dig med? Det är ingen person för det första, och nej.
21. Vart vill du resa nu? Utomlands!
22. Vad gjorde du igår kväll? Va hemma hos Emelie
23. Liknar du din mamma eller pappa? Mami mest iaf..
24. Ler du ofta? Hell Yeah!
25. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,): Jag väljer alla :)
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Klart jag gör!
27. I vems säng ska du sova i ikväll? Min
28. Vilken färg har din tröja? Brun


Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Kan dom ta slut :O ;)
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Japp
31. Gråter du när du skadar dig? Haha, beror väl på vad som händer, men det dyker mest upp ett och annat svärord istället..


Lycka

32. Är du en glad person? Varje dag :D
33. Vad gör dig glad? Mycket :)
34. Önskar du att du var lyckligare? Jag är skapligt lycklig redan!
35. Är lycka överskattat? NOT
36. Kan musik göra dig glad? Alltid!


Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt Jag älskar dig? Yes
38. Har du någonsin sagt Jag älskar dig och menat det? Klart det!
39. Har du en flick/pojkvän? Nope..
40. Är du nöjd med det? Ja, nu så.
41. Är du kär? Nej


Hat

41. Vem hatar du verkligen? Hoho, orkar inte räkna upp alla 67 st... skojja.. nä men bättre att älska än att hata?
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Ingen aning, gjorde kärlekslista när jag gick typ i ettan haha, så en hat-lista har jag säkert gjort också.
43. Är du en mobbare?
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Jaaa
45. Har du blivit sviken någon gång? Nja..

46. Gillar du skolan? Inte varje dag..
47. Favoritämne? Har inget favoritämne.
48. Värsta ämne? Matte
49. Har du spytt i skolan nån gång? HAHA nää.
50. Är skolmaten god? Kan jag inte säga direkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0