INGET KAN ÄNDRA PÅ DET

Sitter här och lyssnar på lite Veronica Maggio medan jag funderar över vad som kommer hända idag? Det blev inget med klassen heller som vi trodde, men många kunde inte och pga det äckliga vädret förstörs även allt. Men vi hoppas på att kunna träffas senare i sommar då. Jennie frågade om vi skulle fika idag men sa nej för att vi skulle umgås med klassen, men så blev det inget sånt heller, men vi skulle ta det senare.. Jag och Emelie sitter nu framför msn och grubblar över att det inte finns ngt att göra, typiskt lov. Här blir man överlycklig över att det äntligen är lov, men sen när lovet väl kommer finns det tamme fan inget att göra! Det suger!

Men längre in i sommarn blir det andra bullar i alla fall, en massa planer har jag! Så sommaren kommer nog bli sjukt underbar i alla fall även om en trökig onsdag förstör allt.. Nu måste jag prata vidare med Emelie och se om deet finns ngt vi kan hitta på i alla fall haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0