IMORGON ÄR VI FRI

Godmorgon på er, vaknade runt 12 idag men det kändes skönt att få sova ut ngn dag iaf, annars går jag upp halv 6 så riktigt stor skillnad. Idag har jag ingenting att göra, slut med pluggandet och allt som ingår i skolan typ. Men imorgon är det skolavslutning och det ska bli 6 grader och spöregn, känns ju väldigt lyckat. Alla ska ha fina klänningar kan jag tänka mig och fin i håret, åsså ska regnet komma och förstöra, uhu... Aja huvudsaken är att vi får sommarlov och tror det kommer bli rätt bra ändå :)

Nu ska väl jag ta mig ngt att käka och kolla på Ellen, sen blir jag datanörd i ett par timmar. Tjing

Kommentarer
Postat av: anni

Nejnejnej de ska inte regna imorgon :)

2009-06-04 @ 13:56:18
URL: http://koorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0