I'M DONE

Jag är klar, på svenska då! JAG ÄR KLAR, fan som jag suttit och pluggat dag in och dag ut hela den här veckan slipper äntligen det i ja vad kan det vara 11 veckor? På fredag får vi på Thorén Äntligen vårt sommarlov! På min msn har jag haft uppskrivet hur många dagar det vart kvar tills sommarlovet skulle komma, och jag vet att jag började på 60 dagar ungefär, nu står den på 2, och det var banne mig inte länge sen jag skrev ett tiotal där, jösses i mig vad det gått fort, Tack! :) Efter 00:00 får jag till och med byta till en etta, det är så underbart.

Jag är så glad och har hur mkt som helst som ska göras i sommar, ska banne mig göra en lång, lång lista på vad jag tänkt ut att göra, det här ska bli den perfekta sommaren!
Imorgon ska vi på Thorén ha en så kallad thoréndag men många tänkte skita i det och stanna hemma istället, exakt det som även jag kommer göra, vi ska troligtvis spela brännboll av ngt slag, och det ska regna så nja, jag stannar hemma! Shit nu måste jag dra igång glädje musik och leva!


Kommentarer
Postat av: madelene

Det var lika bra att ni stannade hemma för allt vi gjorde var att titta på film och så åt vi frukost ;D Sen vet jag inte om dom gjorde något roligare senare för jag åkte hem, haha ;D

2009-06-04 @ 13:40:45
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0