HEAVEN IS A PLACE ON EARTH

Helgen har vart kanon, dans, sång, filmer, skratt, Ben & Jerry's och jordgubbar! Tråkigt med vädret bara, känns så hopplöst att kunna göra så mkt när det regnat som det gjort.. Men till nästa vecka, typ midsommar ska det bli bra igen tydligen, får hoppas på det då :)
Har kollat på Queen Sized för ett tag sedan och nu gör jag inte så himla mkt, lägger in låtar på mobilen min, käkar min andra Ben & Jerry's och har det gött.. Inte ett dugg trött så kvällen kommer bli lååång. Haha vilket roligt inlägg det här verkar bli, bara en massa struntprat egentligen som inte är ett dugg kul att läsa om men är inte en blogg till för de? Skriva vad man vill, så go for it.. Mer in till sommaren slår jag vad om att det blir mkt mer roliga inlägg iaf, sommaren ser jag fram imot verkligen!
Så men ni får sova så gott sen, och jag ska ta mig in till musikens värld.


 Kan säga att Half Baked var god, men inte lika god som Chocolate Fudge Brownie


Lite färgglatt lär det ju ändå vara..


Jag har spöken hemma, bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: Emmi

ja gud ja, dedär spöket är riktigt läskigt!! :O

2009-06-15 @ 00:01:55
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0