FÖDELSEDAGEN

Spenderades här nere i Boänge med min fina släkt, familj och Emelie. På morgonen fick jag även present av Emelie. Att välja mellan manikyr eller att få ett fräscht lack med dekoration på naglarna. Perfekt! Det blev cheesecake, tårta och annat smått och gott hela dagen. Jag och Emelie åkte även ut med kanoten för att paddla i ån en sväng. Det blev också en massa familjespel på bakgården. I present fick jag allt som jag behöver kan man säga typ Kamera, Ny mobil ska beställas, Money money money, Singstar, Tidningar, Smink, Hårprodukter, Smycken, Väska, Nya Puma lotion och parfym, Bikini.. Ja ni ser, sånna saker som man behöver helt enkelt, dagen var även suverän med släkt, brukar inte träffa släkten så himla mkt så det var det bästa att få umgås med dom lite!
Jag är nöjd!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0