EN SKÖN MÅNDAG

Slänger in ett litet inlägg nu medan jag pluggar lite smått. Idag hade vi BIG-dag på vår skola och det betydde då att vi alla elever på skolan blev uppdelade i 10 grupper, och sedan skulle vi i de olika grupperna samarbeta, prata mobbning/trivsel och leka lekar. Jag kom i hyfsad bra grupp så det blev perfekt. Vi fick sluta redan vid lunch. Jag Emelie och Amanda stack till stan och fortsatte letningen av kläder.
Efter ett tag drog Amanda och ja och Emelie fortsatte leta. Vi hann även med en buffè på American. Jag hittade äntligen ngt att ha på avslutningen iaf, det fick bli en byxdress, en svart en men ska matcha ihop det med ngt vitt över och lite krims krams, å jag menar, det ska ju ändåså vara fult väder då, så lika bra att hänga på med vädrets färger haha... fick även med mig ett par rosa harembyxor, ett par bruna shorts och två par nagellack. 

Nu sitter jag här och pluggar lite engelska, och ska efter det göra klart lite annat, inte mkt kvar nu så hoppas på att bli klar med allt redan imorgon så jag får en ledig dag iaf, imorgon måste jag tyvärr in till skolan men men.. :) Måste fortsätta, ha det gött.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0