DEAD AND GONE

...Sitter jag och lyssnar på nu, har gjort det hela dagen igår och hela dagen idag. Känns så meningslöst att byta låt när jag tycker den är så fin. Brukar inte gilla T.I. så himla mkt men den här låten slår allt.. Justin Timberlake i den, åh det är gudomligt!
Annars då? jo har rört arslet från sängen en stund idag i alla fall, vart ut och fått känna lite sol och blås.. Inte mkt har det hänt, har inte käkat ngt heller, vetinte vad som får mig att inte gö det. Nu ska jag snart få i mig ngt i alla fall, kyckling och ris. Det är det bästa, så det kommer så gott som gå i. Ikväll händer inget heller, vill att det ska hända ngt men vafan lever man i för värld? Händer ju absolut ingenting.. Inga nya ideer och nya stunder, bara en massa sam samma, sånt orkar jag inte med.
Om inte det här blir den sommaren jag har förväntat mig, kommer ni kunna se mig hängandes från mitt fönster med ett rep runt halsen som sitter fast knutet från elementet.. punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0