DAGENS SLUT

Igår kväll va jag och Emelie hemma hos henne. Vi hade handlat hem jordgubbar, meloner, kiwi, grape för att få det gott med nyttigt den kvällen. Vi hyrde också I taket lyser stjärnorna och Legally Blond 3 . Jag och Emelie har nämligen inte sett I taket lyser stjärnorna så kändes dags nu, och den va verkligen gripande och sorglig men samtidigt bra. Så är väldigt nöjd över att äntligen fått sett den. Legally Blond var somvanligt askul! Kollade lite på tv och la oss inte så sent.

Idag vaknade vi runt halv ett, käkade frukost och sen bar vi oss av till stan en sväng. Köpte donken och hade det trevligt. Har inte gjort mkt nu under kvällen och det kommer bli lugnt också, många har fått skolavslutning idag också så mkt fester blir det runt om i städerna här haha, men själv blir det lugnt. Ja har haft mitt party för skolavslutningen för en vecka sedan så kan va glad över att man vart hemma en vecka medan de andra vart i skolan ;)
Nu ska jag ta lite cola och kolla runt på lite kläder och skor, hoppas mami och jag beställer ngt sen, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0