WHAT A DAY..

Haha kan säga att jag Emelie inte hade turen med oss den här gången! Vi skulle ju som sagt cykla runt storsjön idag.. Det började med att båda tydligen lyckades sova över, så stressa lagomt.. Efter det va jag på väg till Ica där vi skulle mötas, vid OK, ja vafan kan de vart kvar till ica, typ 3 meter eller!? då small mitt däck och jag fick punka.. Vi stog och fundera över hur vi skulle lösa det, men sen gick vi från ica till stigen där jag känner en snubbe som brukar fixa våra cyklar.. Å ja sicken tur att han kunde fixa det på en gång.. Men det dryga där va en ful tant som prata om himmel och jord. Typ Regeringen och tatueringar som hon skulle göra och vädret, ja mena... ni skulle hört.. Jaja klart blev det och vi skulle äntligen bära oss av! Men oj ja hej på regnet, och välkommen åskan.. Hann inte längre till Norrsätra och under nån bro där och vi var dyyblöt! Där stog vi kanske 10 minuter och det hann redan bli stor översvämning inne där vi stog och åskan slog ner precis brevid oss..
Vi tog iaf cyklarna tillslut och cyklade hem till mig.. Blöt och ful va man och ingen cykeltur blev det.

Istället drog vi ner på stan, fyllde på min mobil, handlade B&J, Energydrycker, Ansiktsmasker, Hårprodukt och skvallertidningar! Tack för den dagen!
Imorgon gör vi ett nytt försök att få vår fina tripp, och en sak ska jag komma ihåg, ska banne mig inte åka i närheten av OK!

Kan även säga att fjärilen på bilden va grymt stor typ XXL storlek, asså den måste kommit enda från portugal eller liknande!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0