Tomorrow can wait..

Yo! Har inte gjort särskilt mkt idag utan äre söndag så äre söndag och det innbär att sova så länge man vill, gå runt i sovkläderna hela dagen, dricka juice i omgångar och sitta och vänta på kvällsmaten och kvällens program på tv.. Det är min dag idag iaf haha..
Ikväll ska jag kl 21:00 kolla på Anna Nicole Smith, ni vet supermodellen som dog år 2007, bara 39 år gammal. Ngt med drama att göra, jag har ingen aning om vad det är men ska se det iaf...

Imorgon ska jag mor och bröder in till valbo en sväng. Mami kände sig sugen på en tripp in dit, hoppas jag får med mig ngt hem!
Well, Adios Amigos..


Dagens härliga låt av David Guetta.

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

i helgen har jag ägnat stor till till bloggen..att få den bra! sJ?

2009-07-19 @ 17:30:13
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

låter inte helt fel det..

2009-07-19 @ 19:25:58
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0