Thekingofpop

Ojoj ännu fler program som gått. Michael Jackson vilken stjärna asså! Har kollat på hans konsert nu och not for sale ett tag. Kan säga att jag hade varit världens lyckligaste om jag också fick gå på en liknande konsert. Både grinade och skrattade mig igenom den, jävlar jag saknar grabben! Om jag hade en DVD på det där hemma skulle jag kolla på den varje dag, så himla bra var det! Shit vad jag snackar om MJ idag men vafan killen är ju kung på det han gör!

Puuh, inte en gnutta trött är jag heller så får väl se när den här natten slutar. Nu ska jag sätta igång MJ låtar (nähä?) och dricka LOKA, och nu jag ska inte uppdatera nå mer förnst imorgon. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: J.b

Ja vet, den var så jäääävla bra! Jag trodde jag skulle döö!

Lite läskigt också för jag satt också uppe hela natten och drack Loka :o haha

2009-07-08 @ 17:03:46
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0