SUNDAY

Ja helgen har vart super!
Umgåtts med Emelie - Dagar hemma hos mig, jordgubbar, film, god mat, skratt, LOKA, cykelturer, utekvällar.. Fick nog med allt. Dagarna har vart kanon!
Idag har det inte hänt så mkt utan mest slappat hemma hos mig innan Emelie skulle hem och jag drog mig ner till Boänge. Annars då? jo har funderat på att inte blogga sådär oerhört aktivt hela tiden utan blogga då viljan kommer.. Känner själv att jag inte har tid att uppdatera hela tiden. Men kommer fortsätta blogga om jag bara måste. Men om det kommer dagar då jag inte gör ett piss, vad är meningen med det då, inget intressant att läsa ändå då ju... så, så får det bli vad jag tror!

Nu ska vi strax käka kyckling och pasta tror jag, så ska pallra mig ner till sällskapet. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0